Iubire

Îți amintești?
Eu credeam că
am nevoie de inima ta
ca să pot să trăiesc,
ca să pot respira,
căci inimile noastre
sunt precum
două piese de puzzle,
îți spuneam,
ce se potrivesc perfect
una lângă cealaltă
bătând împreună
ca o singură inimă
într-un singur corp –
corpurile noastre îmbrățișate
în formă de inimă,
iar cu fiecare gură de aer
respirată împreună,
inimile noastre
se lipesc una de cealaltă
ca și cum n-ar fi fost
vreodată separate,
și dorul de noi
și tăietura
ce ne-a separat în doi,
ni le-am putea vindeca…

Iar tu-mi spuneai
că nu știi,
dar…
am putea încerca.
Și-am încercat…

Și-ți amintești
cum ne simțeam?
Sufocați
cu inima ta lipită de inima mea,
cu corpul tău lipit de corpul meu
și ne spuneam
cum nu mai putem respira…

De-aceea, după un timp,
am separat
inima mea de inima ta
și corpul meu de corpul tău
și am aflat
că nu zeii ne-au tăiat,
ci chiar noi înșine ne-am eliberat.

Dar cât de mult timp îmi pare
că ne-a luat până să fim
amândoi Unul,
eu în corpul meu de femeie,
tu în corpul tău de bărbat,
respirând separat,
unul pentru celălalt.
*
DMD – Daniela Mihai Dumitru

Leave a Reply

